Niké kontakt
V prípade akýchkoľvek problémov napríklad s registráciou alebo s kontrolou tiketu sa môžete obrátiť na spoľahlivú zákaznícku podporu stávkovej kancelárie Niké kontakt. Využiť môžete telefonický kontakt, email alebo navštíviť ktorúkoľvek Niké pobočku. Tých je naozaj veľa po celom Slovensku. Momentálne dokonca až viac ako 900. Zákaznícka podpora Niké odpovedá na Tvoje otázky a problémy profesionálne a pomerne rýchlo.
Niké kontakty
Máte problém so svojim účtom? Nebol vám pripísaný bonus alebo nerozumiete jeho podmienkam? Nefunguje vám niektorá z hier v internetovom kasíne? Je tu zákaznícka podpora Niké, aby vyriešila všetky vaše problémy. Aké spôsoby jej kontaktu môžete v Niké SK využiť? To sa teraz dozviete tu.
Využite Niké kontakt vždy, keď potrebujete
Veľké spoločnosti, ako napríklad Niké, Tipsport, DOXXbet či Fortuna, majú oddelenie zákazníckej podpory, na ktorom pôsobia špeciálne vyškolení zamestnanci. Títo zamestnanci riešia najrôznejšie spektrum problémov klientov. Problémy pri zakladaní účtu, technické problémy s hrami, aplikáciami alebo platobnými operáciami. To všetko zapadá pod oddelenie supportu.
Hoci časť vzniknutých problémov môžete vyriešiť častokrát aj sami, sú situácie, pri ktorých budete potrebovať pomoc. A práve vtedy by ste smali kontaktovať Niké sk a požiadať o takúto pomoc. Ušetrí vám to čas aj nervy. Poznamenajme, že Niké môžete kontaktovať aj bez toho, aby ste boli registrovaným hráčom. Takže neváhajte support kontaktovať vždy, keď to potrebujete.
Niké kontakt: Infolinka a email
Niké infolinka (zákaznícka linka) je v prevádzke nonstop , teda24 hodín denne a 7 dní v týždni. Funguje na štyroch telefónnych číslach. Dva z toho sú od Telekomu a dva od Orange. Ak nefunguje jedno číslo, tak pokojne skúste druhé. Všetky štyri čísla majú koncovku 183.
V prípade, že sa potrebujete dovolať do centrály spoločnosti NIKÉ v Bratislave, potom na svojom telefóne vytočte číslo 02/602 69 113. Niké neuvádza, v akých časoch je toto číslo v prevádzke, ale pravdepodobne to bude len v bežných pracovných hodinách počas pracovného času, čiže mimo víkendov.
V prípade, že namiesto telefonického kontaktu chcete kontaktovať Niké cez e-mail, potom svoju správu odošlite na nike@nike.sk. V prípade, že máte v Niké zriadený svoj zákaznícky účet, odporúčame, aby ste Niké kontaktovali z e-mailového konta, ktoré máte k tomuto účtu priradené. Vyhnete sa tým zdržaniu kvôli overeniu vašej totožnosti.
To, ktorý e-mail máte nastavený ako ten hlavný v Niké skontrolujete pod MOJE NASTAVENIA / MÔJ PROFIL / E-MAIL. Do nastavení sa dostanete tak, že po prihlásení do hráčskeho účtu kliknete na svoju prezývku (prihlasovacie meno).
Kontaktný formulár a chat
Ďalšou možnosťou, ako kontaktovať Niké, je kontaktný formulár dostupný na webe. Kontaktný formulár nájdete na adrese nike.sk/napiste-nam. Výhodou kontaktného formuláru je možnosť pripojiť jednu alebo viacero príloh. Nevýhodou zase je rýchlosť reakcie. Niké uvádza, že sa vám ozve späť najneskôr do 7 dní.
Technicky, Niké má live chat, avšak tento čet sa nedá využiť na komunikáciu s Niké, ale slúži len ako prostriedok na diskusiu medzi samotnými prihlásenými hráčmi.
Kontakty na pobočky
Online casino a stávková kancelária Niké má po celom Slovensku stovky kamenných pobočiek a ešte viac tzv Nikiniek. Prostredníctvom webstránky Nike.sk si môžete vyhľadať adresu alebo otváracie hodiny jednotlivých prevádzok.
Niké kontakty a adresa
Mobil: 0905 901 183
0905 902 183,
0903 701 183,
0905 900 183.
Email: nike@nike.sk
Pobočky: adresy a otváracie hodiny pobočiek nájdeš na webe Niké sk.
Niké podpora je ti k dispozícii v týchto hodinách:
pondelok až piatok od 8:00 do 20:00
sobotu a nedeľu od 8:00 do 19:00
Niké adresa:
NIKÉ, spol. s. r. o.
Ilkovičova 34
812 30 Bratislava
Telefón: 02/602 69 113